Sunday, February 03, 2008

Bismillah

i am a subscriber..

Risalah Total Success

Terima kasih
Salam sejahtera Sudarti,
Saya mengucapkan jutaan penghargaan dan tahniah kerana memilih untuk melanggan Risalah Total Success. Saya yakin masa anda amat berharga tetapi izinkan saya untuk mengisi sedikit masa anda bagi melonjakkan diri kita bersama menuju Kejayaan Total.

Apakah yang anda akan peroleh daripada langganan ini? Tips dan panduan untuk menuju Total Success.

Saya akan berkongsi dengan anda dengan merujuk kepada pelbagai sumber dan pengalaman saya. Total Success Resources (TSR) sememangnya berazam untuk menyediakan latihan samada secara live ataupun di alam maya. Menurut statistik, pengguna internet di Asia melebihi jumlah pengguna di Ameika. Adalah rugi jika kita tidak memanfaatkan peluang ini.


Total Success Balance
Kali ini, saya ingin berkongsi dengan anda sekelian tentang satu perkara yang amat penting untuk menuju Total Success. Ia adalah alat (tool) dalam kehidupan harian untuk menilai sejauh mana kita sudah mendekati kejayaan. Untuk hari ini, saya tidak mahu mengambil masa Sudarti yang lama.
Sebagaimana yang dijanjikan, saya akan nyatakan e-book PERCUMA untuk Sudarti. Anda memerlukan Adobe Reader untuk membaca fail tersebut. Sila klik di sini untuk mendapatkannya.

Sila baca, faham dan amalkannya. Ada masalah? Saya akan terangkan lebih lanjut dalam siri berikutnya. Tunggu...

No comments: